Bie, hei!

Musikk, bevegelse og språklek for 1-8-åringer

Bie_ hei_Forside.jpg

Bie, hei! styrker språk, musikalitet og motorikk. Bli med på lekfull læring via stemme, kroppsbevegelse, dans og spill på instrumenter.

Forfattere: Bente Bogen, Torny Høgberg og Siv Kristin Palm

Denne praktiske metodeboka inneholder 25 sanger og regler med videoer til. Mye av stoffet er nykomponert , men boka inneholder også flere klassikere. Aktivitetene er varierte, enkle og rytmiske, med tips og ideer til gjennomføring. Alle sangene har besifring.

Boka passer godt i barnehage, kulturskole og småskole.

Bie, hei! er utgitt av Musikk fra livets begynnelse i samarbeid med Krafttak for sang, med støtte fra Musikkens studieforbund.

Bestilling

Fysisk bok med tilgang til videoer bestilles i www.notebutikken.no eller på mail til post@noteservice.no. Den kan også kjøpes på i bokhandel, nettbokhandel og musikkforretninger.

Digital bok med direkte linker til videoer bestilles fra www.fagbokforlaget.no

Eksempler

Se brosjyre med eksempler fra boken her: https://capellamedia.ipapercms.dk/.../hei-bie-brosjyre/...